Rendszeres olvasók

2012. július 4., szerda

Kihívásokra

 Yabo vidám fekete kihívásra készült.
Ez az egy képem van arról, hogy iskolás lettem. A nyári szünet előtt készült a tanító néni házának kertjében.
Sajnos nem volt fekete kartonom és két gyerekkel most már nem ugrálok a kreatív boltba, így egy fehéret festettem feketére. Szép gyöngyház fehér mistet használtam, ami sajnos egyáltalán nem látszik, legalábbis nem úgy, ahogyan én terveztem
Aztán egy bordó alapkartonra ragasztottam.
A kis zászlókat kenderzsinegre fűztem és szegecsen keresztül kibújtatva egy kis masnival díszítettem.




A scrap.hu júniusi vázlat kihívására készítettem. Gergőkém egy hetes, aznap készültek a képek, amikor hazavittük a kórházból.
Díszítésnek saját készítésű filc virágokat és strassz köveket használtam.
Egy fém szívecskét is lógattam rá, mert olyan sokat jelent nekem.
Alátétnek tortalapot használtam és zselés tollal díszítettem.
Szintén a scrap.hu júniusi vázlat kihívására készült.Ez az egyik kedvenc képem hármunkról a testvérkéimmel, nagyon kedves nekem, örülök, hogy most feldolgozhattam.
Téptem, tintáztam, krétáztam (a tépett papír szélét, a tortalapot), használtam gyöngytollat, miltont, szalagot és csipkét. Bár most már máshogy csinálnám...dehát a hibáiból tanul és fejlődik s scrapper :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése